W zakresie terapii proponujemy:
- Terapię pedagogiczną:
- terapię dzieci i młodzieży z dysfunkcją narządu wzroku i słuchu,
- grupowe zajęcia dla uczniów wspierające naukę czytania i pisania,
- terapię uczniów z grupy ryzyka dysleksji, dyslektycznych, z trudnościami w czytaniu, pisaniu i liczeniu,
- terapię ogólnorozwojową dzieci i uczniów z opóźnieniami w rozwoju psychoruchowym w tym z autyzmem i zespołem Aspergera, z niepełnosprawnością intelektualną,
- terapię ogólnorozwojową z terapią ręki.
- Terapię logopedyczną:
- wczesną stymulację dzieci z obciążeniem okołoporodowym,
- indywidualną terapię logopedyczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami mowy oraz kompetencji językowych i komunikacyjnych,
- terapię dzieci i młodzieży z dysfunkcją narządu słuchu,
- Terapię psychologiczną:
- terapię psychologiczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami emocjonalnymi i kryzysami rozwojowymi.
- konsultacje terapeutyczne dla dzieci, młodzieży i rodziców w związku ze zgłaszanymi problemami,
- interwencje kryzysowe i mediacje,
- terapię ogólnorozwojową dzieci i młodzieży z opóźnieniami w rozwoju psychoruchowym, w tym z autyzmem i zespołem Aspergera.
- terapię rodzin i mediacje rodzinne.
- Terapię Integracji Sensorycznej.
- Neuroterapie:
- terapię metodą EEG Biofeedback,
- terapię centralnego przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow.
- Trening umiejętności społecznych (TUS).
- Inne zajęcia o charakterze terapeutycznym:
- Indywidualne i grupowe zajęcia rozwijające umiejętność uczenia się „Akademia Umysłu”,
- Zajęcia grupowe dla uczniów klas II – III szkoły podstawowej wspierające naukę czytania i pisania z elementami gimnastyki mózgu,
- Zajęcia grupowe dla uczniów klas IV – VI szkoły podstawowej wspierające naukę czytania i pisania z elementami gimnastyki mózgu.
Kwalifikacja do zajęć terapeutycznych prowadzona jest przez specjalistów – należy złożyć w sekretariacie wniosek o przyjęcie do poradni (druk do pobrania).